46
0

БИЗНЕСЭЭ ХЭРХЭН ЭХЛҮҮЛЭХ ВЭ ?: БИЗНЕС ЭХЛҮҮЛЭХ ГАРЫН АВЛАГА

46

Энтрепренёршип бол олон хүний ​​сонирхлыг татдаг санаа боловч бизнесээ хэрхэн эхлүүлэх талаар бодох нь заримдаа маш хэцүү байдаг тул хүмүүсийг айлгадаг. Та юу зарах ёстой вэ? Та хэнд зарах ёстой вэ? Та хэрхэн үйлчлүүлэгчдийг татах вэ? Та юу зарах талаар бодож байна уу?

Хэрэв та бизнес эхлүүлэхээр нухацтай авч үзэж байгаа бол хэт их бодохоо больж, түүнийгээ хэрэгжүүлэхийн тулд зүгээр л хийж эхлээрэй.

Энэ нийтлэлд бид ирж буй 2022 онд бизнесээ хэрхэн эхлүүлэх талаар алхам алхмаар тайлбарлах болно.

Хэрхэн бизнес эхлүүлэх вэ?

Бизнесээ эхлүүлэхийн тулд эхлээд төлөвлөх, санхүүгийн шийдвэр гаргах, зах зээлийн судалгаа хийх, урьд өмнө хэзээ ч сурна гэж бодож байгаагүй чиглэлээр мэдлэг олж авах зэрэг орно. Бид танд өнөөдөр бизнесээ эхлэхэд тань туслахын тулд бизнес эхлүүлэх 14 алхам бүхий гарын авлагыг хүргэж байна.

Шинэ бизнес эхлүүлэхэд тохирох нэг загвар байдаггүй гэдгийг анхаарах нь чухал боловч эдгээр алхмууд нь таны бодлоо цэгцэлж, чухал нарийн ширийн зүйлийг тодорхойлоход туслах бөгөөд ингэснээр та бизнесээ эхлүүлэхдээ шаардлагатай бүх чухал асуултуудад хариулсан байх болно.

Алхам 1. Та бэлэн эсэхээ өөрөөсөө асуу

Танд бизнес эхлүүлэхэд бэлэн эсэхээ шийдэхийн тулд цаг хугацаа гэхээсээ илүү хүсэл тэмүүлэл маш чухал байдаг. Танд яг одоо амжилтад хүрэх хэр их хүсэл тэмүүлэл байна вэ? 

Хэрэв та компьютерынхоо өмнө тиймээ би энийг хүсэж байна гэж чангаар хэлээгүй бол бизнес эрхлэх нь таны хувьд зөв зам мөн эсэхийг дахин шалгах шаардлагатай болж магадгүй юм.

Бодит байдал гэвэл бизнесээ эхлүүлэхэд хялбар. Харин үүнийг урт удаан хугацаанд тууштай тогтвортой авч явах нь л маш хэцүү. Өөрөөс тань тодорхой хэмжээний хичээл зүтгэл болон цаг хугацааны золиос шаардах болно. 

Иймээс та сэтгэлзүйн бэлтгэлтэй байх хэрэгтэй. Яагаад? 

Та яаж ч их хичээсэн ч таны бараа үйлчилгээ борлуулагдахгүй байх, зорилтот зах зээл огт сонирхохгүй байх, чанаргүй байх гэх мэт асуудлууд ар араасаа хөврөн гарч тэдгээрийг шийдэхийн тулд бүхий л арга хэрэгслийг ашигласан ч та эцэст нь бүтэлгүйтлээр төгсөж болно эсвэл амжилтаар.  Хэрвээ бүтэлгүйтлээр төгсвөл тэр үед танд дараах асуулт урган гарч ирнэ. Би яах гэж сайн ажлаа орхиж энэ замыг сонгосон юм бол гэсэн асуулт? Тиймээс та энэ байдалд орохгүйн тулд өөрөөс шаардагдах золиосыг гаргаж ялалтад хүртлээ бүтэлгүйтэхэд бэлэн үү ?

Алхам 2. Ямар төрлийн бизнес эхлүүлэхээ тодорхойлох

Бизнес эхлүүлэх дараагийн алхам бол ямар төрлийн бизнес эхлүүлэхийг тодорхойлох явдал юм.

Таны онцгойлон сонирхдог салбар бий юу? Та өөрөө идэвхтэй ажилладаг бизнес хайж байна уу эсвэл зүгээр суугаад ашиг хүртэх бизнес хайж байна уу? Та хоббигоо бизнес болгох гэж байна уу? Эдгээр нь бизнес эхлүүлэхийн өмнө өөрөөсөө маш нухацтай асуух ёстой цөөн хэдэн асуулт юм.

Та өөрийгөө эксперт болгон хөгжүүлж ганцаараа ажиллах эсвэл ямар нэгэн үйлдвэрлэл эрхлэх, ресторан гэх мэт баг хамт олны хүчээр бүрдэх компани байгуулах боломжтой.

Та ямар төрлийн бизнес эхлүүлэхийг хүсэж байгаагаа нарийн тодорхойлохын тулд дуртай зүйлсийнхээ жагсаалтыг нэг бүрчлэн гарга жижиг гэж бүү орхиорой. Жишээлбэл, йог, хувийн санхүүгийн хичээл, кино, хоол хүнс, хувцас хунар, форексын сургалт гэх мэт

Өөрийнхөө юу чаддаг юу хийх дуртайгаа бүрэн тодорхойлоогүй байж зөвхөн мөнгө хараад тэр ч ашигтай энэ ч ашигтай гэсэн байдлаар эхэлбэл таны бизнес урт наслах болов уу ?

Дараа нь та Google-ээс жагсаалтынхаа дагуу хайж үзээрэй. Энэ нь таны бичсэн бизнес санааны жагсаалт хэр эрэлттэй болохыг ойлгоход тусална. Та мөн Google Trends– ийг ашиглан чиг хандлага хаашаа чиглэж байгааг маш нарийвчлалтайгаар харж тогтвортой байгаа эсэхэд дүн шинжилгээ хийж, урт хугацаанд оршин тогтнох чадвартай эсэхийг тодорхойлох боломжтой.

Дараа нь жагсаалтаасаа хамгийн оновчтой гурван түлхүүр үгсийг харан, “Таван жилийн дараа аль салбар нь намайг өглөө орноосоо босгоод зогсохгүй контент/бүтээгдэхүүн бүтээхэд хангалттай байх вэ” гэсэн асуултад хариулна уу.

Тэгэхээр таны бизнесийн санаа юу вэ? Сэтгэгдэл хэсэгт бичиж бидэнтэй хуваалцаарай.

Алхам 3. Бизнесийн загвар сонгох

Бизнесийн санаагаа гаргасны дараа үүнийг хэрхэн хэрэгжүүлэх талаар бодож үзээрэй. Эндээс л гол бизнесийн загвар гарч ирдэг.

Бизнес загвар нь та өөрийн санаагаа хэрхэн үнэ цэнийг бий болгож, үйлчлүүлэгчдийнхээ баазаас мөнгө олох стратеги юм.

Энд анхаарах ёстой зургаан төрлийн бизнесийн загвар байна.

  1. Түншлэлийн маркетинг : Бусад бизнесийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг онлайнаар сурталчилж, хийсэн борлуулалт бүрээсээ шимтгэл авч идэвхгүй орлого олох боломжтой.
  2. Freelancing : Зар сурталчилгаа, бичих, загвар зохион бүтээх, программчлах зэрэг өөрт байгаа ур чадвараа ашиглан бусад хувь хүн, бизнест үйлчилгээ үзүүлэх.
  3. Дасгалжуулагч болж зөвлөгөө өгөх : Өөрийн сурсан мэдсэн туршлагаа дасгалжуулагч болж бусдад туслах.
  4. Цахим бүтээгдэхүүн : Цахим ном, ажлын хуудас, загвар, онлайн курст өөрийн мэдлэгээ багцлан зарах.
  5. Программ хангамжийн үйлчилгээ (SaaS) : Программ хангамж эсвэл онлайн худалдааны вэбсайт бүтээж орлого олох.
  6. Цахим худалдаа : Shopify болон facebook гэх мэт үйлчилгээг ашиглан вэбсайт эсвэл худалдааны хуудас үүсгэж , биет бүтээгдэхүүнээ онлайнаар зараарай.

Алхам 4. Зах зээлийн судалгаа хийх

Дараа нь та зорилтот зах зээлээ тодорхой болгох хэрэгтэй. Өөрөөр хэлбэл та хэнд үйлчлэх гэж байна вэ?

Энэ алхам нь туйлын чухал юм.

Маркетер Филипп Котлер хэлсэнчлэн “Ганц л ялалтын стратеги байдаг. Энэ нь зорилтот зах зээлийг сайтар тодорхойлж, тэрхүү зорилтот зах зээлд дээд зэргийн саналыг санал болгох явдал юм.”

Тиймээс та зорилтот хэрэглэгчдээ сонгохдоо өөрөөсөө дараах асуултыг асуугаарай:

Миний хобби, сонирхол юу вэ?
Надад маш их мэддэг зүйл байна уу?
Би ихэнх цагаа юуны талаар бодож, ярьж, уншиж өнгөрөөдөг вэ?

Бизнесийн зөвлөх Питер Ф.Друкерийн хэлснээр , “Маркетингийн зорилго нь хэрэглэгчийг таньж, ойлгоход тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь түүнд нийцэж, өөрийгөө борлуулах явдал юм.”

Алхам 5. Шийдэх асуудлыг ол

Хэрхэн онлайн бизнес эхлүүлэх талаар бодсон бол суралцахдаа нэг гол зүйлийг анхаарах нь чухал: бүх бизнес асуудлыг л шийддэг.

Сантехникчид гоожиж байгаа хоолойг засдаг. Холливудын кинонууд хүмүүсийн уйтгар гуниг, сониуч зан, сонирхол, зугтах, амрах хэрэгцээг хангадаг. Хувцасны брэндүүд нь хүмүүст өөрийгөө илэрхийлэх, сэтгэл татам байдлыг мэдрэхэд тусалдаг.

Алтан дүрэм: Таны шийдэж чадах асуудал хэдий чинээ том байх тусам та үүнийг илүү сайн шийдэж чадна – хүмүүс илүү их мөнгө төлөхөд бэлэн байдаг.

Жишээлбэл, эрүүл мэндийн үйлчилгээг авч үзье. Тэд маш том чухал асуудлыг шийддэг тул бараг хүн бүр үүнд их мөнгө зарцуулахад бэлэн байдаг.

Нөгөөтээгүүр, ширээгээ ганхуулахгүйн тулд тийм ч олон хүн танд мөнгө төлөхгүй. Энэ нь тийм ч том асуудал биш бөгөөд үүнийг шийдвэрлэхэд тэдэнд тусламж хэрэггүй.

Доод шугам: Хэрэв та онлайн бизнесийг эхлүүлэхийг хүсэж байвал шийдвэрлэх чухал асуудлыг олох хэрэгтэй.

Энд гурван жишээ байна:

Зорилтот зах зээл : Загвар өмсөгч өсвөр насны хөвгүүд
Асуудал : Загварлаг хүмүүс хэт их мөнгө үрэлгүйгээр бусдаас ялгарахыг хүсдэг.
Шийдэл : Гайхалтай, төсөвт ээлтэй хувцасны шугамыг бий болго.

Зорилтот зах зээл : Компаниудын маркетингийн менежерүүд.
Асуудал : Бизнесүүд өөрсдийн вэбсайт руу чиглэсэн урсгалыг татаж борлуулалтаа өсгөх хэрэгтэй.
Шийдэл : Хандалтыг нэмэгдүүлэхийн тулд Google-ийн эхний хуудсанд эрэмбэлэгдэх чанартай нийтлэлүүдийг бичих

Тэгвэл Шийдэх асуудлыг яаж хаанаас олох вэ?

Зорилтот зах зээл : Бага насны хүүхэдтэй ажилчин ээжүүд.
Асуудал : Олон эхчүүд тогтмол дасгал хийхийг хүсдэг ч тэдэнд цаг зав байдаггүй.
Шийдэл : Цаг хэмнэсэн фитнес хөтөлбөр, хуваарь гаргах

Алхам 6. Бодит зорилго, хүлээлтийг тавь

Бизнесийн бүтэлгүйтлийн хамгийн том шалтгаануудын нэг нь гэнэн өөдрөг хүлээлтээс үүдэлтэй байдаг. Хүмүүс зар сурталчилгаанд хэдэн мянган доллар зарцуулж, дараа нь мөнгөө гурав, дөрөв дахин өсгөнө гэж бодож байсан ч тэр нь алдагдал хүлээсэн тухай буруу маркетинг зөвхөн орлого биш зарлага л болдог түүхийг бид байнга сонсдог.

Тиймээс, бодит хувилбар ямар харагддагийг зурахыг хичээцгээе. Таны бизнесийн эхний жил бүтэлгүйтэлтэй холбоотой. Яагаад? Учир нь энэ бол таны анхны бизнес юм.

Ихэнх хүмүүс анхны бизнестээ хуурамч өөдрөг үзэлтэй ханддаг. Хэрэв тэр залуу үүнийг хийж чадах юм бол би ч бас чадна гэж та өөрөө өөрийгөө хурцалж хуурч байдаг. Гэхдээ таны үл тоомсорлож ажиглаагүй ганц зүйл бол тэр залуу дөрөв дэх бизнесээ хийж байгаа эсвэл долоон жил удирдаж байгаа явдал юм.

Хүмүүс бизнесээ хэрхэн эхлүүлэх талаар бодон догдолж бүх зүйлийг уншиж судалж байгааг харахад нэг зүйл маш ойлгомжтой байдаг. Хэрэв та эхний өдөр л шууд алаад өгнө дэлхийг ноёрхоно эсвэл салбарынхаа шилдэг нь болно гэж бодож байгаа бол танд харамсалтай мэдээ дуулгахад хэдхэн сарын дотор та бүтэлгүйтэх болно. Энэ нь хэт өөдрөг үзлээс болж сэтгэл гутралд орох бүтэлгүйтлийн тухай хэлж байгаа юм шүү.

Амжилттай бизнес болон бүтэлгүйтсэн бизнес хоёрын ялгаа нь тууштай байх явдал юм.

Сарын дараа ямар ч үйлчлүүлэгчгүй эсвэл таны вэбсайтад зочлох хүнгүй байсан ч бизнесээ сурталчлахын тулд юу хэрэгтэй вэ? Таны ашиглаж буй стратеги хэзээ үр дүнд хүрэхгүй байгааг мэдэх хангалттай мэдлэг танд байгаа юу? Та удаан бөгөөд тууштай байх тоглоом тоглоход хангалттай тэвчээртэй байна уу (та борлуулалтыг шууд харахгүй байж магадгүй, гэхдээ замдаа илүү их өгөөжийг харах болно гэсэн үг)

Нэгэнт эхний хэдэн сар таны ажил их байх болно гэдгийг та мэдэж байгаа тул бизнесийнхээ суурь үе шатанд зорилгодоо хэрхэн хүрэх вэ гэдэгт л анхаар

Магадгүй та анхны борлуулалтдаа анхаарлаа хандуулахын оронд холбогдох урсгалыг татах контент бүтээхэд анхаарлаа хандуулж магадгүй юм. Эсвэл та бизнес эхлүүлэхээсээ өмнө Instagram дээр дагагчдыг бий болгохыг сонгож, эхлүүлэх цаг нь ирэхэд бэлэн хэрэглэгчидтэй болж болно.

Тиймээс нөхцөл байдлыг маш бодитойгоор харж бодит зорилго болон хүлээлтийг тавь

Алхам 7. Нэг хуудас бизнес төлөвлөгөө гарга

Цаасан дээр бизнесийнхээ төлөвлөгөөг гараараа бичээрэй . Энэ нь жаахан хуучинсаг байж болох ч (уучлаарай!) Би зорилгоо гараар бичих болгондоо түүндээ хүрэх магадлал үргэлж өндөр байдаг гэдгийг би олж уншсан юм.

Одоо бодит зөвлөгөө рүү буцъя: дараах асуултад маш тодорхой бөгөөд оновчтой хариулаарай. Ингэснээр та өөрийн гэсэн бизнес төлөвлөгөөтэй болох болно.

Таны бизнес ямар асуудлыг шийддэг вэ?
Таны бизнес юу хийдэг вэ?
Таны зорилтот хэрэглэгчид яаг хэн бэ тэдний жагсаалт (жишээ нь нохой эзэмшдэг хүмүүс, нийгмийн сүлжээн дэх нохойны бүртгэлийг дагадаг хүмүүс)
SWOT шинжилгээ (Таны бизнесийн давуу тал, сул тал, боломж, аюул занал)
Маркетингийн төлөвлөгөө (өөрийн бизнесээ хэрхэн сурталчлах тухай санаануудын жагсаалт)
Санхүүгийн төлөвлөгөө (бизнесийн зардлын жагсаалт, эхлэх зардлыг төлөхийн тулд хэрхэн мөнгө олох, таны бизнес хэрхэн мөнгө олох тухай)
Улирал бүрийн санхүүгийн төсөөлөл (жишээ нь 1-3-р сар, 4-6-р сар гэх мэт)

Алхам 8 . Санал хүсэлт авах 

Нэгэнт та санаагаа олж, тодорхой зорилго тавьж, төлөвлөгөөгөө гаргасны дараа бусдаас санал шүүмж авах хэрэгтэй. Энэ үе шатанд та бизнес санаагаа бодитоор харж хэрхэн сайжруулах боломжтой вэ гэдгийг олж мэдэх болно.

Та Бизнесийнхээ санааны талаар асуухын оронд түүний тодорхой шийдлийн талаар бусдаас асуу. Нэг зүйл зөвлөхөд хайртай хүнээсээ битгий асуу. Надад итгэ.

Өмнө нь бизнес эрхлээд алдаж үзсэн туршлагатай танд үнэнийг хэлж бизнесийн санаагаа бодит болгож амжилтад хүрэхэд тань туслах зөв хүмүүсээс санал хүсэлтийг нь аваарай.

Алхам 9 . Бизнесээ санхүүжүүлэх арга замыг хайж олоорой

Зургаан сарын хугацаанд зардал, татвар болон өөрийгөө төлөх хэмжээний орлого олтлоо ажлаас гарахаа түр азна. Та бизнесээ илүү хурдан өргөжүүлэхийн тулд олсон орлогоо бизнестээ буцааж хөрөнгө оруулалт хийх шаардлагатай тул эхэндээ та өөрийгөө авч явах хэмжээний санхүүгийн чадвартай байх шаардлага танд гарна иймээс ажлаас гарахаа түр азнаарай.

Гэсэн хэдий ч зарим бизнесүүд маш бага зардалтай байдаг, тухайлбал, таны эзэмшиж болох эсвэл ашиглах боломжтой зарим программ хангамж эсвэл компьютер шаарддаг бие даасан бизнесүүд.

Алхам 10 . Түнштэй болоорой

Ганцаараа бизнес эрхлэх нь өнөө үед нэмэгдэж байгаа тул энэ нь бүгдэд хамаарахгүй. Гэвч бизнесийн амжилт ихэвчлэн баг хамт олноос ихээхэн шалтгаалдаг. Таны бизнест маш их цаг хугацаа, нөөц хөрөнгө шаардагдах болно. Тиймээс чиний хажууд чамайг бүтээж чадна гэдэгт итгэдэг хүн эсвэл баг хамт олон байвал ажлын ачааллыг бууруулж, ахиц дэвшлийг тань илүү хурдан болгож чадна.

Мэдээж хамтрагчийн талаар анхаарах хамгийн чухал зүйл бол та тэр хүнтэй хэр сайн ажиллахаа мэдэх хэрэгтэй. Энэ хүн найдвартай юу? Та өмнө нь хамт ажиллаж байсан уу? Та хоёр өнгөрсөн хугацаанд зөрчилдөөнийг хэрхэн зохицуулж байсан бэ? Таны ур чадвар бие биенээ тэнцвэржүүлж чадаж байна уу? Ажил хэргийн харилцаа одоогийн харилцаа/нөхөрлөлийг чинь сүйрүүлэх үү? Бүх хүнд хэцүү асуултуудыг асуухаа мартуузай, учир нь хэрэв та хамтрагчаа буруу сонгох юм бол сөрөг үр дагаварт хүргэж болзошгүй юм.

Алхам 11 . Бизнесээ нэрлэ

Таны сонгосон бизнесийн нэр нь анхаарал татахуйц, мартагдашгүй, сонсогдоход хялбар, хэрэглэгчийн нэр, домэйнтэй, товч байх ёстой.

Заримдаа хамгийн дажгүй санаанууд нь найз нөхөдтэйгөө ярилцаж байх үед гарч ирдэг, учир нь тэдний хэлсэн санал нь танд өөр өнцгөөс харах боломжийг олгодог. Тиймээс, хэрэв та зөв брэндийн нэрийг сонгохдоо гацсан бол бусадтай чөлөөтэй ярилцаж санал аваарай.

Алхам 12. Бизнесээ бүртгүүл

Та тодорхой хэмжээний орлого олох хүртлээ бизнесээ бүртгүүлэх шаардлагагүй тул ямар хууль тогтоомж танд үйлчлэхийг сайтар нягталж үзэх хэрэгтэй.

Гэсэн хэдий ч ихэнх бизнес эрхлэгчид хариуцлага ухамсарлаж эхний өдөр бизнесээ бүртгүүлдэг. Та компани бүртгүүлэхээс өмнө компани бусад хэлбэрүүдийг судалж ямар бизнесийн бүтэц нь таны нөхцөл байдалд хамгийн тохиромжтой болохыг тодорхойлохын тулд бага зэрэг судалгаа хийх шаардлагатай.

E-mongolia ашиглан компани байгуулах илүү хялбар болж цахимаар байгуулах боломжтой болсон тул та тус аргыг ашиглаж цагаа хэмнээрэй.

Алхам 13. Анхны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ бий болго

Хэрэв та салбарын мэргэжилтэн бол цахим ном, курс, хөгжим эсвэл бусад дижитал контент зэрэг дижитал бүтээгдэхүүнүүдийг бий болгож бусдад зарах боломжтой. Та бүтээгдэхүүнээ ашиглан өөрийн туршлагаа мөнгө болгож, үйлчилгээгээ нэмэгдүүлэх боломжтой.

Программ хангамжийн бизнесүүдийн хувьд та бусад бизнест туслах SAAS бүтээгдэхүүн үүсгэж болно. Эсвэл та зөвлөх бол уран илтгэх тоглолт, дасгалжуулалт эсвэл ур чадвараа санал болгож болно.

Таны бизнест зориулж бүтээсэн бүтээгдэхүүн нь таны ур чадвар, бизнесийн төрлөөс ихээхэн хамаарна.

Алхам 14. Бизнесээ сурталчлах

Бизнесээ хүмүүсийн өмнө гаргаж танилцуулах нь борлуулалтыг бий болгоход тусална, ингэснээр таны санаа жинхэнэ бизнес болж хувирна. Бизнес санаагаа сурталчлах хэд хэдэн арга зам энд байна:

Facebook: Та “нийтлэг” ашиг сонирхлыг дагаж, тэдний үзэгчдийг татах сонирхолтой брэндүүдийг оруулснаар Facebook зар сурталчилгаа явуулж болно. Та фэйсбүүкийн бүлгүүдэд фэн хуудас болгон нийтлэх боломжтой бөгөөд энэ нь үзэгчидтэй бизнесүүдэд тохиромжтой.


Instagram: Таны өсгөн Instagram дагалдагчид та Instagram зорилтот хэрэглэгч тус бүр нь борлуулалт хийж чадна. Та мөн Instagram Stories- д шууд холбоос нэмж илүү их борлуулалт хийх боломжтой.


Pinterest: Бүлгийн самбар нь таныг эхэлж байхдаа нийтлэлүүдээ харагдуулах сайхан арга юм. Та мөн контентоо сурталчлах самбараа үүсгэж болно. Бүртгэлээ спам болгохгүйн тулд бусад брэндийн агуулгыг сурталчлахаа мартуузай.


LinkedIn: LinkedIn дээр нийтлэл бичиж, санал бодлоо хуваалцаж өөрийн хувийн брэндийг бий болго. Хамрах хүрээгээ нэмэгдүүлэхийн тулд холбогдох хэрэглэгчдийг таныг дагахыг урь.


SEO: Хайлтанд зориулж вэбсайтаа оновчтой болгож, блогын контентыг үүсгэснээр та илүү олон хэрэглэгчид хүрч, имэйл захиалагч , вэбсайтын урсгалыг бий болгож чадна .

Дүгнэлт

Одоо та бизнесээ хэрхэн эхлүүлэхээ мэддэг болсон тул өөрийн бизнесийг бий болгох сонирхолтой адал явдал таныг хүлээж байна.

Эцэст нь анхны алхмаа хийх гэж өөрийгөө зоригжуулж тухтай бүсээсээ гарах нь жаахан аймшигтай байж магадгүй юм. Гэхдээ та бизнесээ эхлүүлсний дараа маш хөгжилтэй адал явдалтай болохыг ойлгодог.

Замд бэрхшээл, саад тулгарах болно, гэхдээ та урагшилж, алдаанаасаа суралцаж л байвал амжилтад хүрэхэд чинь юу ч саад болохгүй.

Таны одоо хийх ёстой зүйл бол эхний алхмыг хийх бөгөөд та бизнесээ эхлүүлэх замдаа амжилттай байна гэдэгт би итгэж байна.

Танд амжилт хүсье

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг *-р тэмдэглэсэн